Va det någon som sa fullspäckat?

Jag tror det va jag själv som sa det i förmiddags. Efter att ha städat o gjort fint, handlat fika och gjort mig i ordning så ringer farfar o säger att dom inte kan komma idag trots allt :( Han körde ner saker till pappa i dag från Nyköping till Göteborg och så vart det så struligt o det tog längre tid än vad dom hade väntat sig så det va därför det inte böev nått idag. Blev ganska besviken, men han sa att vi skulle ses snart ändå. Så vi ställde oss och gjorde mat här för en stund sen o åt middag på en normal tid haha! Det blev iaf tacogratäng till middag, vilket Pelle älskar <3

Nu ikväll så skall vi tvätta lite kläder i tvättstugan o så kolla på Talang. Orkar egentligen inte tvätta men måste ha lite rena underkläder o sånt så vi är så gott som tvungna. Jaja, mer spännande än så här kan det nog inte bli ikväll. Men jag måste säga en sak till innan jag avslutar det här inlägget och det är att Elliot blrjar få sin sjunde tand nu :) <3 Han är lagom gnällig men det får han va gullungen min. Han är ju så himla söt att jag nästan dör varje gång jag ser på honom!

Nej mys nu och sen tvättstugan *weeii* ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0