Tada!

Jag har bestämt mig nu och jag går till mammagruppen idag! Jag måste få komma ut lite och träffa lite folk. Risken att jag skulle smittas nu är ganska minimal och jag känner mig pigg nog att gå iväg i två timmar :) Så snart skall jag börja göra mig i ordning så att jag bara kan gå sen när det är dags. Måste ge Elliot lunch med. Han somnade nu innan lunch eftersom han inte sov någon förmiddagslur. Och jag tror nog att det är dags att börja sluta med den sovstunden på förmiddagen. Han måste börja vänja sig vid hur det kommer att va på dagis när han väl börjar :)

Tiden rinner bara iväg så jag måste väl sätta lite fart nu innan den har försvunnit helt haha! Det tar inte längre en halvtimme o göra sig i ordning, utan ännu längre tid om man skall hjälpa Elliot o se efter honom oxå :)

Seee yaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0