Sovmorgon med lillgubben :)

Jag vaknade straxt innan 5 i morse o kunde inte somna om. Jag blir så rastlös av att bara ligga stilla i sängen så självklart så vänder jag på mig stup i ett. Tillslut vaknade Elliot av min rastlöshet o va hur pigg o glad som helst o då va klockan 05:47. Jaja, eftersom jag inte kunde somna om o inte fick honom o göra det heller så gick vi upp o ordnade frukost. Det va nog första gången på några dagar som jag va på riktigt glatt humör. Vi gick in vid halv 8 för o väcka Pelle och självklart så la vi oss i sängen. Efter Pelle hade gått upp så sov Elliot o jag själv vart så trött så jag beslutade mig för att oxå sova en stund. Så nu sitter jag här igen o här helt utvilad. Snart skall jag sätta mig på balkongen o efter det skall jag klä på Elliot o mig själv. 

Pelle skall träffa hans kompis Frederick sen vid lunch. Dom skall till skolan o hälsa på sina gamla lärare o lämna tillbaka några böcker. Och jag sitter ännu o funderar på om jag skall fråga Pelle om han kan ta med Elliot eller om jag vill ha han hemma här hos mig. Men lite egentid hade suttit väldigt fint faktiskt. Jag har inte varit själv hemma på hur länge som helst så det kan ju faktiskt va ganska skönt att få göra vad man vill utan att ha en liten Elliot efter mig. Jag måste till exempel putsa köksfönstret. Jaja, får se hur jag gör.

Annars idag vet jag inte alls vad som händer. Tror det blir en promenad till lekplatsen o låta Elliot få leka lite. Vädret är ju ganska hyfsat idag så det hade ju varit kul för Elliot. Om han kan hålla humöret uppe vill säga. Han har kommit in i en gnällig period just nu. Så inget passar. Han fick bada igår, men det skrek han som bara den så det va bara att tvätta håret o kroppen på honom o sen ta upp honom igen. Han som älskar att bada ville det inte alls nu :/ Han va oxå väldigt trött så det kan ha berott på det.

Balkongen nästa. Och sen kläder på! Skall förbereda Elliots lunch med hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0