Solsken får en att må bra!

Gud nu är gårdagens dåligt humör som bortblåst! Jag, älskling och Elliot har nu gått en långpromenad längs Göta Kanal o gått runt i vårt lilla centrum o kollat i massa skyltfönster. Det va riktigt mysigt! Nästa vecka vet jag iaf vad vi skall göra, och det är att äta på Smultronstället :) Blev så sugen när vi gick förbi där! Se va det ett bröllop nästan bredvid där och jag kan ju säga att man blir ju lite småsugen. Det va så fint väder och allt va så perfekt att man nästan kunde drömma sig bort en stund och planera sitt egna bröllop hihi. Nej, det får vänta ett bra tag till.

Snart blir det mat här hemma och jag vet inte riktigt vad det blir men nått hittar man väl på. Sen skall jag faktiskt kolla på Postkodsmiljonären och Sommarkrysset. Jag tror jag börjar bli gammal, för jag verkligen älskar såna program. Jag tror det har med sommaren att göra! Och det är ju absolut den bästa tiden på hela året :)

Underhålla Elliot skall jag göra nu en stund innan mat! Hoppas bara att Elliot är snäll ikväll o inte vaknar hela tiden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0