Sex and the city 2!

Kom hem nyss från bion med Svea! Jag kan ju tala om för er att den är verkligen skiiiitbra. Kunde inte ha blivit bättre och det är världens humor i den med. Jag ÄLSKAR Samantha! Störtgrym hahah! Det är nog bara ni som har sett den och Svea som vet vad jag menar hihi :P Ni andra får gå o se den för det är värt pengarna kan jag lova.

Annars idag då? Jo Svea och Henka kom hit runt 10 i förmiddags o va här i några timmar. Sen gick dom upp till mina svärföräldrar o väntade på mig så jag kunde få göra mig i ordning i lugn o ro så gott det går med min älskade son som knallar runt benen på mig o skall hjälpa till o plocka fram smink till mig hihi :) Sen bar det av till svärisarna o väntade på att vi skulle gå på bussen. Väl inne i stan så gick vi till donken o väntade på att biljettförsäljarna skulle öppna så vi kunde hämta ut biobiljetterna :) Men efter bion så gick vi in på H&M en snabbis bara för o kolla på lite nagelgrejer till Svea som hon skall ha till studenten, innan Henka kom o hämta upp oss o körde mig hem till Söderköping. Himla snällt så jag slapp vänta på bussen i regnet :)

En dag med massa saker som har hänt o förändrats men hellre det än inget alls, visst? Men vi kan ta bort tråkigheterna från idag så klart.

Sorry för att jag inte skriver så bra, men jag vill bara berätta lite om bion o lite av vad jag har gjort idag. Nu vill jag bara krypa ner i soffan med älsk <3 Min lilla gosgris sover redan men får mysa med honom i morgon innan jag går till läkaren, som jag skall va hos 8.15 :P God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0