Regn och knäppa drömmar!

Ganska tråkigt väder ute men det ger ett skönare klimat o inte så där jättevarmt. Får bli en innedag med lite städ o fix :)

Jag fick sovmorgon av Pelle idag, vilket är jätteskönt, men jag vet inte vad jag skall tycka om dom där drömmarna jag hade. Helt sjuka och knäppa. Det började med att jag va på en skola (där jag gick på mellanstadiet) för troligen hade jag praktik. Men det va bara en halvdag för att prata med barnen om Pingstafton om vad den betydde o så vidare. Sen åkte jag tillbaka till min gymnasieskola (där jag gick på riktigt) för att äta lunch o ha nån lektion. Efter det så fick vi "pingstlov" (vilket vi aldrig annars har fått i verkligenheten) o hoppade på bussen in till stan igen. Busschauffören lovade oss att bjuda på glass som dom hade på bussen (en liten glassmaskin dom flesta glassbarer har) men den va slut så att chauffören åkte genast runt i stan med bussen för att leta efter ny glass till maskinen. Men hon släppte av mig på busstationen för att leta efter nån plats att sitta på åt mina klasskamrater och mig. Jag hittade en plats o då börjar det ösregna. Jag virrade bort mig till ett sjukhus/apotek och märkte då att jag hade tappat min mobil och plånbok. Jag började leta efter den o såg att min mobil låg under en moppe. Men plånboken va ännu borta. Då dök ett par killar upp som erbjöd mig att köra mig efter bussen så jag kunde fråga om dom hade hittat den där nästa gång dom stannade. Då dyker helt plötsligt min tjejkompis Camilla upp och vi hamnar på det där sjukhuset. Hon har diabetes i verkligenheten, så hon hade varit där på nån kontroll. Vi hittade inte ut o hamnade på akutmottagningen i det rummet där dom som kommer med ambulans kommer in. Vi ser då vår chans till att smita ut den vägen även om vi inte får och helt plötsligt vaknar jag! Vansinnit konstig dröm det där. Och jag känner fortfaranda panik över att jag inte hittade plånboken hahah!

Nej över till nått annat nu. Elliot ramlade förut o slog munnen i golvet så det började blöda lite, men kollade så att allt va kvar o det va det. Han bet sig bara lite i kinden. Men nu mår han bra iaf :) Som sagt så blir det nog städning idag o lite pyssel. Sen kommer Svea hem från Spanien idag och gissa vad? Hon fyller år hihi :) Så vi skall upp till Pelles föräldrar den för o fira henne lite o kolla hur bränd hon har blivit. Åh har saknat henne som bara den! Tänk då när jag o Elliot åker ner till Gotland, veckan innan så åker hon till Turkiet och kommer hem dagen efter att vi har åkt. Men hon skulle försöka komma ner till ön över en helg för o umgås lite. Vi är inte vana att vara ifrån varandra så länge haha! Pelle kommer oxå ner lite senare än oss om han inte har nått jobb då :) Vill inte att det skall bli som förra sommaren, men det tror jag inte. Den här sommaren är vår sommar <3

Nej klä på sig lite o sen börja städa kanske? Tror det får bli så! Hörs senare :)





Grattis Svea på din 19-årsdag! Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0