Ny barnvagn :)

Nått som jag älskar så är det barnvagnar! Jag är galen i dom och det har jag varit sen jag va liten. Vet inte vad det är för speciellt med dom men jag är det iaf o det kan mamma intyga på ;P Nej men iaf, så skall vi sälja vår vagn som vi har nu till ett par kompisar som väntar barn så vi måste leta efter en ny, lätt och enkel sittvagn. Och då har jag hittat en som passar oss alldeles utmärkt o det är en Emmaljunga scooter. I stort sätt så har jag varit inne på en Brio Sing jättelänge men nu har jag hittat en som passar oss. Visst vill jag ha en Brio Sing med men den är lite dyrare plus att vi bara söker efter en sittvagn till Elliot. För det är ju bara han som skall ha den. Sen när det väl blir dags o skaffa ett syskon till honom så köper vi en syskonvagn eller en helt ny enkelvagn om Elliot är så stor att han kan gå själv. Jag har ju en tendens att tröttna på saker rätt fort haha. Vi har en Brio Race här hemma redan som är Elliots, men eftersom vi skall till Gotland så vill jag ha en vagn som är lätt att köra, men som även kan ta lite packning under vagnen. Även när man åker till Norrköping för o shoppa så kan det va skönt att ta en vagn som Elliot kan sova i och som kan ta många kassar o väskor hihi :) Brion tar vi när vi är här hemma när vi inte skall handla på mycket eller bara hämta honom på dagis.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg! Vilket lyxåk han får =)

2010-05-26 @ 16:59:48
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0