Nu gråter jag floder...!

Åh det är bara en serie, men en serie som jag är totalförälskad i. Alltså så pratar vi om One tree hill! Det va sista avsnittet nu i den 7:e säsongen och nu måste jag vänta (som många andra) tills den 8:e kommer ut! Jag kan inte vänta! Hur skall jag stå ut i den här ovissheten!? Usch nu är jag deppig som tusan :'(

Annars har det inte hänt så speciellt mycket idag. Gick o mötte Svea förut för o umgås lite med henne innan hon skall till Spanien i morgon. Åt mat och gick upp till Pelles föräldrar för att hjälpa dom o bära upp en ny säng till dom. Följde med Svea till Willys för att handla o sen åkte hon hem när Henka kom o hämtade henne vid Willys. Sorry för att jag skriver med så korta drag, men måste in i duschen innan det blir för sent plus att jag är sjukt trött efter allt gående idag. Och det har dessutom varit hur varmt som helst här! Vi hade 35 grader på vår balkong o ute så va det 25-30 grader. Är sommaren här eller vad? :) Me like it! Jag har oxå fått massa snälla kommentarer av nära o kära att det syns att jag gått ner i vikt. Tänk vad mindre potioner och inget godis plus raska promenader kan göra :D

Nej duschen nu och sen sova. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis till viktnedgång! =)

2010-05-19 @ 08:57:37
URL: http://carolinaelisabet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0