Natti natti !

Nu skall jag ta och hoppa i säng med min älskade älsk. Har sovmorgon i morgon för det är Pelles tur att gå upp med Elliot :) Skall bli riktigt skönt att få sova ut lite efter en natt som va som natten till idag :)

Vi hade det jättetrevligt ikväll hemma hos Pelles föräldrar. Åt massa goda kakor o bullar plus tårta! Det gillar vi hehe. Elliot vågade närma sig Sveas Henka idag o kunde till o med klänga lite på honom! Det är ett framsteg faktiskt för min lilla blyga son. Jag och Svea kom oxå överens om att vi skall gå o se den nya Sex and the City filmen i morgonkväll. Skall bli kul o göra nått själv med Svea utan barn. Även om jag älskar att va med Elliot o får nästan dåligt samvete när jag inte är med honom så skall det bli välbehövligt att få komma hemifrån lite. Jag kan inte ha en bättre pappa till Elliot än Pelle, för Pelle hjälper mig verkligen här hemma nu. Vi delar på allt och vi har våra fasta rutiner. Älskar det! Men men, imorgon blir det iaf bio på högsta nivå. Svea kommer redan runt lunch i morgon för vi skall fixa lite ärenden först o sen göra oss i ordning tillsammans :) Man måste ju se fräsch ut när man skall på biopremiär hihi.

Nej sängen nu o drömma om den nya vagnen och morgondagen som kommer bli helt perfekt tror jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0