Mmmm mat!

Efter lunch förut så begav jag, Pelle och Elliot ner till Fix-området för att gå på Lekdax, Jysk o Willys. Så det blev inget Norrköping idag. Får se om jag och Johanna skall strosa runt lite i Linköping på måndag när vi skall träffa henne :) Jaja, men åter till saken. På Lekdax så blev det några presenter till Elliot och sen även väggdekaler med Nalle Puh som vi satte upp på väggen nyss. Ni får se på torsdag vad Elliot får för nått av oss. Så ni får oxå va lite nyfikna hihi. På Jysk så blev det en ny waxduk till köksbordet så det ser lite sommrigt ut plus en träbok som man kan få designa själv och dessutom göra ett hand/fotavtryck på som är meningen då att Elliots lilla handavtryck skall få plats. Väl inne på Willys så blev det kvällens mat (lax, svensk färskpotatis, sås och sallad), en blomma och lite till Elliot.

Jag skall snart börja med maten, jag vill bara först kolla runt lite på olika bloggar och även mitt älskade Tradera som är så spännande om man hittar nått som man vill ha :P

Tar kort på det jag köpte förut, förutom Elliots presenter för det är ju faktiskt redan inslaget hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0