Mitt lilla troll!

Jag och Pelle gick o la oss ganska tidigt igårkväll, men tror ni att vi somnade för det? Nä vi låg o pratade i typ 2 timmar om allt och ingenting. Så himla mysigt att få en sån pratstund :) Sen så somnade vi slutligen och jag drömde om min kusin som va höggravid! Fast det vet jag att hon inte är så det där va nog bara nån konstig dröm, för den handlade oxå om att dom håll på o bygga nått hus nere på Gotland.

Jaja, Elliot vaknade klockan 7 idag. Vilket inte är så tidigt men inte så sent hellet. Faktiskt helt perfekt tid för att få gå upp. Fast nu önskar jag faktiskt att jag inte hade varit vaken så länge i natt haha! Vad händer idag då? Jo, nu runt 12 så skall Pelle och hans kompis Frederik gå till deras skola för o hälsa på. Då blir det bara jag och Elliot hemma, så han skall väl äta lunch, sova en stund och sen går vi väl ut o leker lite i sandlådan i det otroligt fina vädret vi har idag! Senare på eftermiddagen så skall vi hem till Sandra o Jeppe o hälsa på o se hur dom bor :) Det ser jag fram emot. Och ikväll så blir det Grey's Anatomy på tv o massa mys med älskling <3

Jo just det (Det här va det jag skulle skriva från början)! Igår när jag stod o lagade mat så snubblade Elliot på mattan när han kröp och for ner med ansiktet rätt ner i golvet så han började blöda i munnen! Men som tur va så bet han sig bara i kinden o det läker fort. Men det va jätteläskigt. Men små barn slår sig ofta och så ser det oftast farligare ut än vad det är. Det är hemskt för en förälder och se sitt barn ha så ont :( Riktigt hemskt var det iaf!

Elliot börjar bli lite rastlös o börjar dra i mig nu så jag får ta o underhålla honom. Det är även dags o dra älskling ur sängen hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0