Mitt busfrö :)

Elliot han kan verkligen busa. Både ensam, med oss och med katterna. Just nu håller han på med vår dörr till vardagsrummet som Sirie står lutad mot o kollar genom glaset på andra sidan. Så söta dom är tillsammans <3 Elliot vaknade först vid 5 idag, lite tidigt att gå upp kan jag tycka så jag la över honom i vår säng och han somnade om på en gång. Och då sov vi fram tills 7:20 :) Och det är riktigt länge för o va Elliot hehe!

Snart skall jag väcka älskling som ligger o sover. Elliot får nog ta hand om det mesta för han är expert på att väcka pappa sin hihi. Vi har lite o göra idag så det är nog dags för o väckas :) Blir nog en promenad nu på förmiddagen med, för nu är det ju inte så varmt ute. Det kan va ganska skönt att slippa svettas som en dåre bara för att man rör på sig lite. Men annars har vi inte nått speciellt planerat för idag förutom att det är lite nu på förmiddagen bara :) Det här kommer nog bli en bra dag, tror ni inte det?

Just det, om en vecka så åker jag och Elliot till Linköping för att träffa min tjejkompis Johanna :) Åh som jag längtar! Det skall bli riktigt roligt att få umgås med henne o få se hennes nakenkatter. Elliot kan nog tycka det är spännande o åka tåg med plus att få träffa henne så klart :) Det skall bli sjukt roligt iaf! Vi har inte setts sen i julas innan vi åkte hem från Gotland. Hon kommer oxå därifrån. Vi lärde känna varandra på högstadiet. Hon gick i 9:an och jag i 7:an hihi. Nej som sagt, roligt skall det bli!

Måste väcka älsk nu och Elliot borrar in sitt huvud i mitt ben. Bara han inte är trött :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skall bli väldigt roligt att träffa er båda två igen!

Vi bor så när varandra, gäller bara att få ihop någon tid. Men nu så äntligen! <3

2010-05-24 @ 09:47:58
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0