Jag insåg just det!

Herregud, jag insåg just hur stor Elliot har blivit! Han blir ju 1 år om bara ett par veckor! Jag fattar det inte, vad har all tid tagit vägen?? För 1 år sen precis så gick jag o va jättegravid o kunde knappt röra mig. Jag minns ju det som igår! Jag blir både glad o ledsen samtidigt. Hur kan tiden gå så vansinnigt fort? Min lilla kille är inte så jätteliten längre, men gud vad jag ser fram emot hans födelsedag. Visst så kommer det inte några gäster då, förutom farmor o farfar kanske. Men på lördagen så skall vi ha kalas med släkt o vänner :)

Nej nog om det där. Idag så har vi tvättstugan så det blir o tvätta en massa kläder o annat. Blir nog en långpromenad oxå om vädret vill sig till o va fint :) Men annars händer det inte så mycket.

Igår däremot så va jag jätteduktig kan jag tycka. Visst, vi tog ju det lugnt oxå men jag dammsuga hela lägenheten NOGA och så rensade jag ur klädkammaren o storstädade där inne. Det behövdes så nu är det jättefint där inne! Vi var oxå hemma hos Elliots farmor o farfar på kvällen o åt mat. Och vi blev BJUDNA på mat. Sen när vi väl va hemma igen så va klockan så mycket att det bara va Elliot o klä på sig pyjamas o sen lägga sig. Själv så satt jag och kollade på Wallander innan jag intog sängen.

Elliot håller på o leker med sitt Duplolego, så jag skall sätta mig vid honom nu och bygga med honom :)

      

Va stor han har blivit, tycker ni inte det?



Jag blir så jävla trött på allt skitsnack ni går o sprider ut! Ni har INGET med o göra vad vi gör med våra pengar. Och Pelle gick INTE o köpte nån pizza igår, han va på väg upp till sina föräldrar!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

<3

2010-05-17 @ 09:30:48
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0