Jag hinner inte skriva egentligen!

Men nu är jag så snäll o gör det iaf, för jag är typ nästan beroende o måste skriva varje dag hahah!

Elliot sov i sin säng hela natten fram till kl. 7 när min mobil ringde o väckte honom :P Då va det dags o gå upp, så nu är Elliot i ordning och skall få välling, sen är det min tur att fixa i ordning mig. Får se om jag klarar av att äta frukost, för jag är skitnervös över att få åka tåget själv med Elliot. Jag är dessutom rädd för att vagnen inte kommer kunna komma igenom dörren, men det får vi hoppas att den gör! Skötväskan packade jag igår så nu är det bara det sista kvar som skall packas ner i vagnen sen är vi så gott som klara att åka :) Åh det här skall verkligen bli skitkul! Jag har längtat hela helgen efter att få åka till Johanna :D

Nu måste jag kanske sätta lite fart :D Hörs sen i kväll när jag är hemma, blir nog runt 21.00 som jag kommer skriva igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0