Idag blir det väl det?

Fint väder alltså? Men jag klagar inte på om vi får åska heller hehe! Det vart ingen långpromenad med Elliot igår, för det åskade så sjukt mycket att till o med katterna reagerade o blev rädda *fniss*- Sånt åskväder gillar vi :D Så det blev bara till för mig o gå upp i slutet av åskvädret till min astmaläkare. Och vet ni? När jag väl kommer dit så kom jag för sent, med en timme! Det stod nämligen på min lapp att jag skulle va där 16:00 men hos dom stod det 15:00. Irriterande eller vad? Nej så den 28:e skall jag dit istället, kl. 8:15. Yeees! Jaja bättre o få hjälp än o må dåligt :D

Mina planer för idag är väl mest o va ute med Elliot i solen och kanske ha picknick ute. Sen vid 17:00 skall jag va vid mammagruppen för näst sista gången. Tråkigt, men förhoppningsvis så kanske det fortsätter i höst hoppas jag iaf på :)

Äsch här får jag inte sitta o skriva i lugn o ro av Elliot så det är väl bäst o röra på mig. Min gnällolle är trött så jag måste försöka hålla honom vaken :P

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0