Helt slut i kroppen!

Idag så blev det en långpromenad med en tjejkompis Mia och hennes söta dotter Vilma. Vi va nog ute i 3½ timme i det underbara vädret. Tog en glass o pratade en massa :) Roligt hade vi som tusan hihi. På vägen hem så somnade Elliot i vagnen o sov i 2½ timme!! Galet hehe. Får nu bara hoppas på att han sover bra i natt.

Väl hemma så har jag vikt tvätt, bäddat rent i Elliots säng. Plockat och fixat i ordning. Pelle står just nu o håller på med maten o Elliot stökar runt i köket haha! Min lille prins är så himla fin!

Nej nu vart maten klar! Magen kurrar som bara den så jag tror den vill ha mat. Har bara ätit frukost i dag och en glass så det är nog på hög tid att jag får nått i den hehe! Bjuder på några bilder jag tog nyss på Elliot o kissarna :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0