God morgon på er!

Elliot vaknade straxt innan 8 idag med! Min sömn känns fullbordad på nått sätt o jag har nog aldrig sovit så gott på länge, som jag gjorde i natt. Sjukt skönt!

Idag så skall vi bege oss till Pelles föräldrar o hälsa på. Det va ju ett tag sen vi va där uppe så :) Svea kommer oxå hit idag o skall umgås lie med mig! Det ser jag fram emot. Hon åker ju till Spanien om en vecka ungefär, så det är klart att man måste umgås lite innan så jag inte längtar ihjäl mig efter henne :P Det är i stort sett hela dagen i stora drag.

Katterna håller på o bråkar. Eller busar gör dom ju, men dom låter som f a a n.  Plus att dom skriker o håller på. Det är alltid Skrållan som skall vara så känslig o överdramtiserad. Fast Elliot kan få dom o sluta haha.

Måste kila! Elliot står o slår på fönstret o håller på o väcker grannarna! Min lilla busunge <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0