Födelsedagsfirande och planering!

Igår så va jag så trött när jag kom hem från spa-partyt så jag la mig bara i soffan och halvglodde på tv en stund innan Pelle kom o frågade om jag ville se Legend of the Seeker med honom. Vilket vi då gjorde och efter det så la jag mig för o sova. Precis när jag lagt mig till rätta så vaknar Elliot o är pigg som attan! Han börjar spela i sin speldosa han har vid sängen och började dansa. Man kan inte hålla sig för skratt då kan jag lova! Han är ju så otroligt fin min lilla bubbe <3 Iaf, åter till spa-partyt. Det va supertrevligt! Man fick göra en ansiktsrengöring o prova massa olika produkter :) Skönt va det o bli lite ompysslad! Jag beställde faktiskt en liten grej till mig som en "mors dag"- present. Det va ett resekitt med ansiktsrengöring, ansiktsvatten och sen en dag/natt creme :) Skall bli skönt. Får hem det på söndag dessutom så det blir perfekt!

Idag så har kanske min morgon inte varit den bästa, men ändå mysigt. Jag har ju sånt morgonhumör så tyvärr gick det ut över Pelle när han hade kommit upp ur sängen :/ Usch ville inte det, men då tänkte jag mig inte för. Nu ångrar jag mig så jag får gottgöra honom lite nu idag :) Men men, snart blir det lunch för vår del. Funderar på om man skall laga nått eller om man bara skall ta nån yoghurt o macka? Elliot får naturligtvis mat, det är bara jag själv som är lite lat på o äta. Har haft ont i magen nu i några dagar så då känner man sig faktiskt inte så manad till och äta. Sen ikväll bär det av hem till Pelles föräldrar för o fira min svärmor som blir 52 år idag! Svea skall oxå bli firad eftersom hon kom hem från Spanien då i söndags när hon fyllde år. Så nu blir hela familjen samlad :) På tal om födelsedagar så är det bara 8 dagar kvar tills Elliot blir 1 år!! Så jag måste sätta mig ner med Pelle och planera lite inför hans födelsedag o vad jag skall baka för nått o hur vi skall lägga upp det. Men det finns ännu tid. Fast nu över till det svåra, vi har verkligen ingen aning om vad vi skall ge honom :/ Får väl åka in till Norrköping o gå på Lekhuset o sen kolla runt lite här i Söderköping. Nått hittar man ju till slut :)

Lunchdags nu innan lillkillen river i allt. Just nu busar han med inte allt för glad Skrållan hahaha! Tror jag måste rädda båda två innan det händer nått :P Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du börjar få en stor son. 1år! Föddes han inte nyss? =)

Åh vad roligt. får du fixa ett barnkalas.

Vi höres och syns snart!

Puss och kram <3

2010-05-26 @ 12:27:45
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0