Fint väder = då sitter man inte inne!

Nej hela dagen idag skall jag va ute. Men iofs så måste jag städa toan o så idag. Men det hinner man med på en halvtimme. Det är strålande solsken ute och helt underbart väder. Jag kan verkligen inte bara sitta och glo en hel dag så nu skall det hända massa saker. Tänkte ta med Elliot ut o leka på lekplatsen en stund innan lunch och sen blir det nog o tillbringa så mycket tid på balkongen som möjligt. Jag skulle egentligen gå på en långpromenad idag, men kom på att jag skall ju till min läkare idag och få medicin till min astma. Men det blir iaf en långpromenad eftersom det ligger i andra änden av Söderköping :)

Nej nu kan jag inte sitta här längre. Vill ut och så vill jag mysa med Elliot. jag har nämligen fått sovmorgon idag av älsklingen :) Fast jag sov bara till halv 9 iaf ;P



Himlen igårkväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0