Ett fullspäckat schema för idag.

Jajjemän! Idag så skall vi städa och göra i ordning här hemma för idag så kommer min farfar hit och hans sambo till Söderköping. Så då vill man ju att det skall se lite fint ut. Det mesta gjorde vi igår, men jag skall städa badrummet som är i behov av en rengöring och fixa lite ute i köket. Måste oxå ner o köpa fika så att vi har nått att bjuda på hehe. Farfar har aldrig barit här o hälsat på oss förut och sist vi träffade dom så va det på Elliots dop förra året. Så det här ser jag fram emot :)

Inatt så har Elliot varit extremt jobbig. Han vaknade flera gånger och va ledsen, så det va bara att försöka få honom o somna om. Praktiskt taget så va jag vaken mellan 4-7 i morse. Jag va bra trött när det va dags att gå upp, men gick o la mig sen vid halv 9 så jag kunde få vila lite. Men nu är Elliot glad och pigg! Det är huvudsaken :)

Måste väl sätta lite fart nu så man hinner ta det lite lugnt innan dom kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0