En vanlig tisdagskväll i familjen!

Hela dagen har spenderats med Pelles föräldrar, vilket alltid är lika trevligt :) Jag och svärfar satt på balkongen o solade en lång stund o pratade. Sen efter nån timme så kom min bästaste Svea och Henka. Runt 5 så gick vi hem, jag, Svea och Elliot såklart, för att förbereda maten! Det blev nudelwok med kykling till kvällsmat, vilket åts med god aptit (alltid lika kul när nån gillar ens mat). Efter maten så skulle jag följa med Svea till Willys o sen till bussen. Det va en skön kvällspromenad :D

Men nu ikväll skall jag bara sitta i soffan med citronvatten o mysa framför Ugly Betty o sen glutta runt lite på tv:n resten av kvällen! Men nu har Ugly Betty börjat ingen så jag måste gå nu! Skriver mer sen :)


Kommentarer
Postat av: SveaJ

Så himla mysig dag!! Måste göras om snart =)

2010-05-11 @ 21:15:23
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0