En riktig toppendag har det varit.

Jag har verkligen hafr det jättebra idag. Allt har gått precis enligt mina små planer hehe! Det va jättetrevligt på mammagruppen :) Och på vägen hem så fick jag skjuss av en mamma till Willys. Lite senare så kom Pelle och Elliot o mötte mig så vi handlade lite innan vi gick hem. Sen fick jag ett förvånande samtal från en killkompis/ex-pojkvän som ville prata lite :) Alltid lika kul!

Nu ikväll så skall jag och älsk ha lite myskväll *fniss*. Först skall vi kolla på det nyaste Legend of the Seeker-avsnittet och sen kanske kolla på ett Stargate Atlantis-avsnitt med. Efter det så blir det sängen o drömma om en till sovmorgon *peppar peppar*.

Nej nu skall jag kolla vidare på Svenska Hollywood Fruar med älsklingen. Elliot har inte somnat ännu heller så måste få honom o somna med :)

Hörs i morgon! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0