En riktig slappardag :)

Idag är det ju röd dag, så det finns inga måsten förutom o se till så att Elliot är nöjd o ta hand om hemmet. Sitta framför tv:n och såsa när Elliot sover är nått som jag skall göra idag iaf. Det är inget vidare väder ute men det är mysigt med regn ibland måste jag erkänna. Så nu på förmiddagen så har jag tillbringat min tid med Pelle och Elliot, hängt upp tavlor, borrat upp 3 krokar till Elliot, sett på Stargate Atlantis, gett Elliot mat och busat :) Man kan hinna med mycket på väldigt kort tid!

Igår så va vi ju som sagt hos Sandra och Jeppe. Och vi hade sååå kul! Vi fick Pelle att gråta av skratt o sen Sandra skratta så hon höll på o flyga av stolen hehe. Vi åt så mycket gott att man nästan kunde rulla hem sen, men det gjorde jag så klart inte. Vi gick väl från dom runt 21:30 igårkväll. Självklart så bröjade det regna. Vi vart hungriga med för vi åt ingen middag innan vi gick så vi fick gå till 7eleven o köpa nått att äta. Kanske några hundra meter hemifrån så ser vi att hela himlen lyste upp och självklart så va det ÅSKA! Och herregud vilket oväder det va när det drog närmare *me like*! Det regnade nått så fruktansvärt ute att vi knappt hörde vad dom sa på tv:n haha. Men mysigt va det iaf!

Åh nu har vi fått sålt på vår vagn :) Fast det är ännu en bit kvar tills Sandra o Jeppe behöver den. Men ändå, det är bra att jag snart kan få min Brio Sing till Elliot hihi!

Nej, Pelle står o diskar och jag skall hålla koll på Elliot så det är nog lika bra att jag slutar skriva. Men jag skriver mer sen o berättar om kvällens planer om det händer nått roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0