En morgon som denna.

Vill jag ha varje dag, men det kanske är lite svårt. Men allt har varit så perfekt den här morgonen <3 Mina båda älsklingar gick upp ur sängen, jag hade egentligen fått ligga kvar men jag valde faktiskt o gå upp med min kära familj. Så nu har jag suttit framför datorn en stund o lyssnat på Elliot som sitter o härmar djur från en bok som spelar upp olika djurläten. Han är så himla sjukt fin min lilla perfekta pojke! Både Pelle och Elliot har gjort hela mitt liv helt och jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna byta ut dom två mot något annat. Jag älskar min familj <3



Om en liten stund så skall jag ta med mig Elliot till affären o handla lite god frukost. Vi har bröd o sånt hemma, men jag blev galet sugen på rostbröd med marmelad så jag tar intiativ o går ner o handlar allt för idag redan nu så slipper vi det sen :) Duktiga lilla jag. Och ikväll skall jag på ett hudvårdsparty med Pelles storasyster en stund. Men tror inte man blir kvar så jättelänge där, för oftast så är det väldigt dyrt sånt där. Men det blir dit o kolla en stund iaf.

Usch nu knorrar min mage. Bäst att röra på sig hihi :D

Kommentarer
Postat av: Amanda - En blogg om allt.

Tack så jätte mycket för din kommentar, den värmde :')

Kram!

2010-05-25 @ 09:08:57
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0