Elliot i sin lilla babypool <3

Här är några bilder som jag tog för en liten stund sen när Elliot badade i sin pool första gången. Det tog ett tag innan han kom igång men sen blev både jag, katterna och balkongen jätteblöta hihi :)











Annars idag så har vi tagit det ganska lungt. Elliot vaknade först vid 5 i morse men då tog jag över honom till vår säng så han kunde somna om. Sen vaknade han vid 7 o då va det dags o gå upp o äta frukost och ge Elliot välling. Vid 9 så vart han trött och bara gick o gnällde o villa va hos mig, så då gick vi in i sängen o kollade på barnprogram och rätt som det va så somnade Elliot tvärs över sin kudde och hade huvudet på min. Så fruktansvärt söt! Under tiden så satt jag o läste lite i "Så länge vi båda andas" o väntade på att Elliot skulle vakna vilket han gjorde sen runt 11. Då blev det dags o gå upp o börja pyssla med allt här hemma. Vi skulle klä på oss, borsta tänderna och sen busa lite innan lunch. Ungefär när klockan blev 14.00 så vart jag så trött på att bara sitta inne så jag bestämde mig för att ge mig ut på en långpromenad med Elliot i vagnen! Vi gick lite längre den här gången o bara strosade runt på stan o runt kanalen. Plus att vi va o handlade. Mysigt va det iaf! Väl hemma igen så fyllde jag på Elliots pool som sagt med vatten o lät honom få bada o vi satt o njöt på balkongen. Katterna tyckte väl kanske inte att det va så jättekul med ett vattenmonster som kastade vatten på dom haha!

Nåja, nu ikväll så skall vi troligtvis hem till Elliots svärföräldrar o äta pizza. Och sen blir det väl Sommarkrysset för min del ;P Jag börjar nog bli en riktig svensson hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0