Bullmamma för hela slanten!

Jag skall alldeles straxt gå ner till Willys för att köpa alla saker till bullarna o kakorna som skall bakas idag. Men tror att jag bara skall baka bullarna plus kärleksmumsen. För vi skall upp till Pelles föräldrar sen o fira Eva och mig :) Så det räcker nog bara med dom två sakerna idag, annars kommer jag ju stressa ihjäl mig. I morgon så åker jag och Elliot till Linköping till min kompis Johanna så då blir det inte så mycket bakande hehe.

Nu måste jag borsta tänderna o sen gå ner mot Willys. Ida skulle gå med oxå så hon är nog här snart :)


Bild lånad av www.google.se




Grattis mamma på mors dag! Älskar dig! <3

Och Grattis till Linnea till hennes lilla son Matheus som föddes igår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0