Bullbak eller köpa presenter?

Jag sitter o väljer mellan att åka o köpa presenter till Elliot och baka bullar. Men det är svårt att bestämma sig skall jag tala om. Jag måste in till Norrköping för dom har mer utbud på leksaker o annat som vi tänkt köpa. Bullarna hinner jag med i morgon :) Måste bara se om nån vill följa med in till Norrköping, som t ex en viss Pelle kanske hihi?

Åh igår så hade vi det superkul hemma hos Sandra o Jeppe. Vi åt jättegod mat och skrattade så vi nästan pinka på oss. Det va galet kul iaf. Till och med Elliot lyckades somna hos dom o låg och sov hela kvällen bredvid mig i soffan :) Så himla söt han va. Jeppe var helt förundrad över Elliot när han sov o han kollade på honom länge hihi.

Nu får jag ta hand om min lilla bråkstake till son. Han klänger på mig o gnäller som bara den och har redan stängt av datorn för mig. Skulle bara blogga o kolla öppentiderna för alla leksaksaffärerna, men han är så himla otålig ibland att jag nästan blir galen. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0