Vet inte vad det är.

Jag är galet trött. Riktigt trött alltså. Känns som om någon har kört över mig 30 ggr och sen lagt in mig i en tvättmaskin på det högsta programmet. Ändå så sov man gott förgående natt och var pigg i morse och jag har inte gjort nå speciellt förutom o busat med Elliot och umgåtts med Ida en stund. Kanske håller på o bli sjuk eller så är jag väl bara trött.

Pelle och jag sitter o kollar på House just nu på 4:an. Sen blir det väl kanske något 2½ män-avsnitt. Men jag lär nog somna direkt när jag har lagt mig i sängen. Men men, vi får se.

Elliot fick bada nu ikväll. Han är ju sjukt söt och ser ut som en vild pingvin i vattnet. Men han blir riktigt arg när man tar upp honom. Han tycker det är både skönt o roligt att bada. Tror jag det när han får svätta ner mamma lite hehe. Efter badet när jag skulle lägga upp honom på skötbordet så pinkade han på mig. Typiskt haha! Sen va det väl bra. När jag satt  o kollade på "Halv åtta hos mig" så fick han välling och helt plötsligt så kräks han! Skiiiiitmycket!! Det va bara o tävtta av honom, sätta på honom och mig rena pyjamasar o försöka få honom o somna om igen.

Nej nu blrjade House igen! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0