Våffeldagen!

Idag är det då den så kallade våffeldagen. Älskar våfflor så ni kan ju gissa vad jag skall göra idag? Jag skrev det igår med i ett tidigare inlägg om att jag skall nog bjuda på det idag när Ida kommer hit. Jag kom på att jag även måste gå till Woddy för att köpa ett lysrör. Kanske inte så speciellt roligt, men det måste köpas. För det lysröret ovanför diskbänken är trasigt och man kan ju inte flytta ut när o ge lägenheten i det här skicket med ett tarsigt lysrör ;P

Över till en annan sak nu. Elliot vaknade 06:45 idag! Så hiiimla skönt. Då blev det välling till Elliot och macka med ett glas mjölk till mig, samtidigt så tittade vi på Vakna med the Voice. Just nu håller han på o bråkar med Sirie och drar ner kuddarna i soffan på golvet. Han börjar bli trött igen så om en timme kanske så blir det sovadags för honom igen. Vem vet, jag kanske och tar mig en liten tupplur hihi.

Åh nu är det bara 2 dagar kvar tills vi flyttar! Helt ofattbart att vi bara skall sova här i 2 nätter till och sen helt plötsligt så skall vi sova i våran nya lägenhet. Så då kommer vi oxå vara utan internet ett tag, men skulle tro att det är igång igen till den 1:a april. Hade egentligen tänkt att jag skulle ha en liten tävling med apotekets varor. Men det sket sig för den skulle börja den 29:e mars och då måste man ju ha internet så jag kan blogga o sånt. En annan gång kanske?

Oj oj, nu börjar Sirie bli arg på Elliot så jag får ta honom nu innan hon börjar riva och bita honom!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0