Torsdag.

Hela veckan har det varit fullt upp. så det är därför jag inte har hunnit blogga nått ännu. Men nu sitter jag här o har en stund över.

I måndags så var jag med Ida hela dagen. Det var jättekul för det va ett tag sen vi umgicks en hel dag. Det va så fint väder att vi fick för oss att gunga med Elliot, men vi kom inte ut till gungorna för att det var så djup snö så vi valde att gå ut på en promenad istället hihi.

I tisdags så va jag och Elliot uppe hos hans farmor o farfar hela eftermiddagen. Alltid lika trevligt, men jag hade vrålont i ryggen efter att gått omkring på is o spänt mig hela tiden. Plus att det är backar upp till dom. Inte det lättaste med en 20kg vagn med Elliot i och mina platta sneakers.

Igår så va jag med Ida igen, vi möttes vid Willys för att handla saker till våfflor :) När vi kom hem hit gav jag Elliot lunch. Isak (Idas son) blev lämnad här precis efter att Elliot hade ätit klart. Sen satte jag igång med våfflorna som blev himmelskt goda kan jag lova! Elliot och Isak lekte tillsammans en jättelång stund. Så söta dom va dom! Vid kl 14 så kom Pelles storasyster hit och hennes sambo. Dom skulle hjälpa oss att hämta vår nya säng :) Så nu har vi den här! Så skönt att vi alla tre kan sova i samma säng.

Idag så kommer Sandra, hennes kille Jeppa och Freyda hit på en fika. Det skall bli kul. Det är nog allt som händer idag. Jag skall väl ta o städa lite med om jag orkar! Min söta Elliot vaknade 5 i morse o cvägrade somna om så det va bara för mig att gå upp. Inte ens "Vakna med The Voice" hade börjat på tv :/ Nej hoppas det blir bättre i morgon. Snällt av Pelle iaf o ge mig en sovmorgon sen, så jag kunde få sova nån timme till.

Nu skall jag snart ge Elliot lunch, så innan det blir det en lekstund :)

Hörs!

Bjuder på några bilder med :)


Jag i fredags :P


Jag och Svea :P


Elliot o Isak :)


Elliot <3


Nya sängen! Självklart så skall Skrållan inspektera allt nytt hihi. Ni ser henne uppe till vänster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0