Sova sova sova.

Den här dagen har varit oooootroligt seg. Fast mysig samtidigt. Har verkligen fått tid för både Elliot och Pelle idag, tillsammans. Finns ingen bättre familj än den jag har. Tidigare idag så pratade jag lite med mamma på telefon oxå. Hon skall ju till Norrköping i april med jobbet, men kanske (bara kanske) att hon stannar några dagar extra för att umgås med oss. Jag hoppas verkligen att det blir så, men måste tänka på mina syskon oxå så klart. Annars kommer dom i maj någon gång :)

Nu ikväll så har jag kollat på Halv åtta hos mig, Det Okända och Gray's Anatomy. Ganska lyckad kväll, om jag inte hade haft så ont i huvudet då. Men men, sängen väntar på mig nu. Skall bli ljuvligt att få lägga sig o sova. Finns inget bättre när huvudet värker på en.

I morgon skall Pelle på praktik så jag och Elliot blir själva här hemma. Skall tvätta och dona. Det behövs efter Elliots små incidenter igår. Både kiss och kräks på mina två par mjukisbyxor.

Nåja, sängen var det! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0