Sorry för dålig uppdatering.

Usch nu är jag verkligen jättedålig på att uppdatera min blogg. Men det är så mycket just nu som skall göras att jag knappt hinner. På kvällarna är jag så trött att jag bara vill sitta i soffan o glo på tv en stund innan jag håller på att somna hehe. Men men, nu är jag här iaf. Skall skärpa mig :)

Det har inte hänt något speciellt förutom att vi har städat färdigt den gamla lägenheten nu och Pelle skall upp och vara med på besiktningen idag. Jag skall stanna hemma och packa upp mer saker, som kläder o sånt. Har ännu inte blivit av, men det börjar iaf se ut som ett hem nu :) Jag skall moppa av golven idag med och fixa lite i badrummet, vilket behövs! Sen blir det nog att Ida kommer hit en stund idag med. Tycker det är kul att packa upp och se lite resultat. Men nu dröjer det innan vi flyttar igen. Det är ju så sjukt jobbigt och vi räknade ut att jag har flyttat 8 ggr sen 2006 tror jag det va. Herregud! Nej så nu får det va slut med det på ett bra tag :)

Elliot håller på att slita mig i byxorna just nu och försöka bita mig med sina små tänder. Han börjar få två där uppe nu oxå! Och på lördag blir han 10 månader! Jisses vad tiden går. Vill ju att min lilla älskling skall vara liten för alltid, men det kan man ju drömma om hehe. Äsch varje ålder har sin charm :) Samtidigt som jag och Elliot håller på och leker så ser vi på Vakna med The Voice. Så fort det kommer en musikvideo så stannar Elliot upp och börjar dansa till musiken. Tror ni att han kommer bli en musikintresserad kille som resten av min familj? 

Nu börjar Elliot bli otålig så jag får ta och röra på mig igen :) Lovar att skriva mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0