Sjuka..

Elliot har råkat på öroninflammation som han fick i lördags. Plus att han har feber och är jätteförkyld. Och jag själv har fått ont halsen och är förkyld jag med.

Så igår så fick jag och Elliot åka in till Norrköping till jourvårdcentralen. Och då sa dom att det va öroninflammation som vi misstänkte. Efter det så gick vi till stan för att hämta ut Elliots pencillin som han fick utskrivet. Men apoteket var stängt o öppnade tolv! Vad roligt, så när vi kom till apoteket så var klockan halv 11. Jahapp, då får man gå in och sätta sig på Mc Donalds som är det enda som hade öppet. Tog mig lite frukost där inne och väntade på att apoteket skulle öppna. Och när det väl gjorde det så hade Elliots recept inte kommit in ännu. Jätteroligt när det bara går bussar varannan timme och Elliot hade jättehög feber. Nej då åkte jag hem. Så idag skall vi ner till apoteket här i Söderköping o hämta ut hans medicin.

Mer idag då? Jo vi skall slänga lite grovsopor idag på soptippen. Åka till gamla lägenheten och städa lite grann. Skönt att man snart har det gjort så att man bara kan få bry sig om den nya lägenheten och får göra i ordning här. Nu har det inte varit så lätt när Elliot är dålig o så, men ikväll så skall vi pyssla lite med o plocka upp saker. Skönt att köket är färdigt iaf.

Nu måste jag dock ta hand om Elliot som håller på o gnäller. Igår så gnällde han i 3 timmar! Utan uppehåll. Jätteskönt när man har ont i huvudet. Tur att jag har Pelle som oxå kan ta honom. Just det! Vi hade strömavbrott igår med! I hela stan! Mysigt men lite irriterande när man bara hittade ETT stearinljus haha.

Hörs sen! Skall leta fram min kamera senare, som ligger nerpackad någonstans o ta lite bilder på lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0