Sista inlägget på några dagar!

Nu har vi packat klart allt så det enda vi kan göra nu är att vänta på att Pelles storasyster Anna och hennes kille Peter kommer med flyttkärran. Jag har verkligen inte sovit bra i natt. Det kan ju bero på att man är spänd och nervös. Fråga mig inte varför jag är nervös men det är jag. Känns helt sjukt att den här dagen är här nu. Att vi har sovit sista natten i den här lägenheten där jag hade mina sista månader i min graviditet med Elliot, mitt vatten gick här och när jag låg i vårt badkar med värkar. Och när vi kom hem med Elliot ifrån BB och vi blev en liten familj. Man blir lite känslosam ändå, även om jag inte trodde att jag skulle bli det. Men vi kommer få det jättebra i vår nya lägenhet tror jag! Den är större och vi kan verkligen leva som en normal familj gör med sovrum och allt som hör till. Ärligt talat så skall det bli skönt att få slippa trängas i en etta.

Katterna känner helt klart på sig att något är på g. Skrållan blev livrädd när hon såg djurtransportsburen och gömde sig. Men Sirie gick in på en gång haha. I natt så välte Sirie självklart vasen med påskriset oxå. Fast det är inget ovanligt med våra katter dom är riktigt klumpiga.

Elliot kryper omkring och är allmänt glad tack och lov. Han har oxå sovit ganska oroligt i natt så han känner väl oxå på sig att nått kommer att hända. Pelles föräldrar skall ha honom nu ett tag på förmiddagen så han får sova och äta lunch i lugn o ro utan att bli störd.

Nej kolla internet lite till innan det är dags att stänga av datorn. Som jag skrev i inlägget innan så kanske jag skriver då och då när Svea är på besök.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0