Promenad kanske?

Jag sitter här och är jätteseg. Tror jag skall klä på Elliot ytterkläderna och sen gå ut en stund. Måste iaf handla mjölk och välling.

Har precis packat ner massor av saker från badrummet för en stund sen så nu är det bara det viktigaste uppe. Som t ex Elliots saker och sen lite hygienartiklar till mig och Pelle. Men det är iaf klart nu att vi flyttar på lördag nästa vecka! Det skall bli så himla kul, fast jobbigt. Den här gången har jag iaf fördelen med att inte va gravid när vi skall flytta. Det var jag ju förra gången så jag kunde inte lyfta så mycket då tack vare min foglossning.

Äsch nu måste jag ge datorn till Pelle för han skall nörda nått spel ett tag nu. Så lika bra att plocka upp Elliots saker och sen bege sig ut. Tråkigt att gå själv bara :/

Hörs ikväll skulle jag tro!


Mammas lilla gosfis <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej hej! Jättefin blogg och väldigt söt pojke du har :)

Jag är också s.k. ung mamma så kika gärna in min blogg om du vill prata lite med en annan mamma :)

2010-03-21 @ 17:11:00
URL: http://denisenystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0