Ojoj vilken dag..

.. Eller inte direkt. Snarare motsatsen. Den har varit seg som tusan! Har städat o pysslat lite här hemma men inget mer. Elliot och jag har busat runt. Han går med sin Lära-gå-vagn helt själv nu men måste ändå hålla koll på honom o gå med så han inte ramlar. När Elliot låg o sov sin eftermiddagslur förut så låg jag bredvid honom o läste. Så mysigt att få försöka komma igenom boken någon gång innan den har biopremiär den 30 juni. Är lite seg när det gäller böcker, men har inte heller så mycket tid för att läsa.

Snart skall jag sätta mig o ge Elliot mat o sen bada honom. Han hatar att duscha :/ Visst bada är jättemysigt o kul för honom, men när man inte har så mycket tid så måste man göra det ibland. Men men idag så skall han få bada o leka med sina saker. Tror jag måste sätta på mig regnrock o sydväst, för han plaskar ju ner heeeela badrummet haha. Min gosfis är bara för söt <3

Nej mat var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0