Oj oj oj vilken dag!

Började med att Elliots farfar kom hit i förmiddags o bjöd på fika. Var jättetrevligt att sitta o prata. Elliot satt med hela tiden och jag märker då att han inte sitter och "tjatgnäller" om att få smaka. Försöker ge honom en macka men det totalvägrade han. Han dricker bara vatten och då får han vänta till lunch tänkte jag. När jag väl har gjort i ordning lunch (potatismos och fisk, vilket han älskar) så får man nästan tvinga i honom mat. Han äter några skedar och vad gör han sen? Jo han kräks otroligt mycket i flera omgångar. Har nog aldrig sett honom spy så mycket. Det va helt galet! Då konstanterade vi att han va magsjuk. Först ringde jag mamma för o fråga om vad jag skulle göra först o främst. Hon bad mig då ringa sjukvårdrådgivningen. Där sa dom att jag skulle ge Elliot vätskeersättning, majsvälling, jättesvag saft och isglass. Så det har inhandlats nu! Svea va här oxå en stund förut :) Som jag har längtat efter att få umgås med henne igen. Saknar ju henne när hon inte är här <3 Vi gick ner till spelbutiken bredvid Willys för att hämta hennes nya mobila bredband och sen gick vi in i en tygbutik så att jag kunde kolla lite tyder till Elliots skötbädd till skötbordet och det finns många kandidater kan jag tala om haha! Det blir att inhandla det så fort Elliot är frisk :)

Just nu är Elliot ganska pigg men lite feber har han så han ser väldigt hängig ut men det är nog inte så konstigt när min lilla älskling är sjuk :(

Snart blir det o sätta sig i soffan o kolla på Halv åtta hos mig. Och sen blir det New Moon som kom hem idag :D Måste bädda upp och plocka upp Elliots leksaker oxå innan jag sätter mig.

Skriver mer sen om jag hinner! Annars hörs vi i morgon :)

Slänger in en liten bild på min söta sjukling oxå <3


Kommentarer
Postat av: SveaJ

vi får ta twilightkvällen nu i veckan gumman <3 Pussa Elliot från mig :)

2010-03-22 @ 21:50:48
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0