Natti natti!

Skall alldeles straxt gå och lägga mig. Jag skall bara kolla klart lite här på datorn innan jag kryper ner i sängen med älsklingen min. Elliot har varit lite besvärlig nu ikväll och har vaknat 3-4ggr :/ Men så kan det va ibland. Jag tror han håller på att få en ny tand, vilket gör att han gnäller och sover oroligt. Det va så iaf när han skulle få sina första tänder.

Imorgon så kommer Ida hit på en fika. Då blir det våfflor (hoppas jag att Ida vill ha). Det är ju faktiskt "våffeldagen" i morgon. Det blir oxå till att packa allt det sista så man slipper stå med det dagen innan man flyttar. Vi skall bara ha kvar lite så att man kan laga lite enkel mat och nått att äta på för vår och Elliots del. Så ingen middag för vänner här inte hehe. Dom får gott vänta tills vi har flyttat :) Det är ju faktiskt bara tre dagar kvar nu eller ja, snart två! Redan på fredag så skall vi börja med att köra upp lite kartonger till lägenheten och sen åka till soptippen och kasta vår gamla säng, en gammal tv och lite annat som behöver slängas. Och i morgon så skall vi oxå göra rent balkongen! För det behövs verkligen haha! Åh nu längtar jag otroligt mycket tills vi får komma in genom vår nya dörr och skapa ett helt nytt hem tillsammans med våran älskade son <3 Det kommer nog bli så himla bra och att vi slipper gnabbas och bli irriterade på varandra, får småsaker. Att jag kan lägga mig utan att behöva vara störd av tv:n eller datorn :) Tror till och med katterna känner på sig att det är något skall hända för Skrållan har blivit en helt ny katt eller så beror det på det nya kattfodret vi har köpt till dom haha.

Nej nu skall jag kolla färdigt på nätet och inta vår sköna säng o sova himelskt gott (om jag får av min lilla gosfis). Sirie ligger oxå o väntar på mig så att hon kan få krypa in under mitt täcke o få sova. Sov gott mina goa läsare så hörs vi i morgon!


Jag ungeför vid den här årstiden förra året! Nyinflyttad med älsklingen i våran etta och väntar på att våran älskade lilla Elliot skulle födas <3 (Kolla min mage och inte mitt ansikte haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0