Mitt lilla busfrö <3

Elliot han älskar att leka tittut. Han ställer sig vid vårt soffbord och gömmer sig under det och sedan hoppar han fram igen och då MÅSTE man säga tittut annars blir han arg hehe. Han är fortfarande hängig och gnällig men det hindrar inte honom från att busa med oss <3 Mitt lilla hjärta får ta o bli frisk nu. Tycker inte om att se honom sjuk :( 

Idag har det varit en hel slappardag. Myst med Elliot och Pelle o donat lite här hemma. Måste ju det för snart flyttar vi. Bara 4 dagar kvar nu tills vi flyttar och när jag väl inser att det är så kort tid kvar så börjar jag känna mig stressad som tusan! Hur skall vi hinna med allt? Äsch det ordnar sig nog. Kanske ta hit svärmor så man kan få några extra händer till hjälp? Usch jag är så seg idag. Vädret är riktigt pissigt, vilket innebär att man inte har lust att gå ut en kort promenad själv heller. Får vänta med det tills Elliot blivit frisk! Just det ja, nu är tågbiljetterna betalda och klara till Baby och Barn-mässan i Göteborg. Den 9:e april bär det av för mig och Linda med våra små knattar :) Åh ser verkligen fram emot det. Tåget går riktigt tidigt på morgonen så jag och Elliot sover inne hos Linda o Oliver natten mellan torsdag och fredag. Men vi åker hem samma dag så det blir ingen övernattning i Göteborg. Det skall bli så otroligt skönt att få slippa lilla Söderköping och Norrköping för en dag och se lite annat här i Sverige hehe.

Snart dags för kvällsmat för vår del. Ikväll blir det sallad för mig och Pelle och skall se vad Elliot vill ha o äta. Han har iaf börjat äta lite vanlig mat nu. Så det är skönt att han börjar visa tecken på att han håller på och bli bättre :) Just nu sitter Elliot och river ut sitt Duplo på golvet. Det skall bli trevligt att plocka upp alla dessa bitar sen hihi.

Äsch nu får ni ursäkta! Jag har en son som vill leka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0