Måndag.

Nu va det mars! Fan va tiden går!! Om en månad så sitter vi i vår nya lägenhet och har det nog hur bra som helst :)

Idag så har det inte hänt så mycket här hemma förutom att vi har plockat o fixat som vanligt här hemma. Lekt med Elliot och börjat planera packningen. Vi var nere i vårat förråd i eftermiddags för att rensa undan lite och hämta massa kartonger så vi kan börja packa i morgon, men måste bara säga en sak! Fy fan vad saker man har då! Jisses det va helt galet. Ser verkligen inte fram emot att flytta ut alla grejer därifrån när det väl blir dags. Just det ja! En sak till, vi har köpt en dubbelsäng nu! Jiiiiiiippie! Äntligen kan vi lägga i samma säng igen :) Nu har vi ju bara en 120 säng och det är lite litet när man har en bebis plus en sambo som vill sova med mig. Ikväll så har jag umgåst med Freyda en stund. Vi käkade lite mat ihop och Elliot AVGUDAR henne haha :) Sen har man suttit framför tv:n. Såg "Halv åtta hos mig", "Outsiders" och "Spårlöst". På Outsiders så handlade det om unga mammor. Riktigt bra va det! Det handlade om tre unga mammor, men en mamma fastnade jag för. Hon heter Ronja och va bara 14 år när hon fick sin dotter. På samma dag som jag födde Elliot! Så det va lite roligt :) Funderar om man skall försöka leta efter hennes blogg, för det hade varit lite kul o läsa den faktiskt..

Imorgon så blir det kontraktskrivning på lägenheten. Efter det så skall vi mäta upp svärmor som skall följa med hem och hjälpa oss o packa lite. För man har som sagt lite grejer :P

Nu skall jag kolla vidare på nätet :) Sov gott när ni läsare väl skall sova!

Kommentarer
Postat av: Marlie svarar

Haha, istället hittade jag hit när jag googlade på mig själv :P Alltid kul att hitta människor som bloggat om mig, även om det är lite svårt att fatta, haha!



Nu fick du en länk till bloggen om du är nyfiken att kika in iallafall! :-)



Ha det bra!

2010-03-04 @ 22:30:16
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0