Lördag.

Igår hade vi en helt underbar dag med Linda och hennes son Oliver. Barnen leker så fint ihop och jag hoppas verkligen att Elliot o Oliver kommer leka ihop när dom blir äldre :) Men det tror jag att dom kommer göra. Vi gick bort till Ingelsta på Babyland o kollade på en paraplysulky till Elliot som han skall ha i sommar när vi åker till Gotland. Hittade två stycken som jag va hemskt intresserad av. En Carena och en Gracco. Priset skiljde lite dock men jag betalar gärna lite mer för en vagn som är lätt att köra och som är säker för Elliot så klart. Men men, efter det så tog vi en liten tripp till den "Gyllene fågeln" innan jag och Elliot skulle med bussen. En toppen dag var det iaf!

Idag så har vi inte gjort så mycket faktiskt. Jag och Elliot tog en liten promenad till apoteket för att köpa en salva till Elliot stjärt som har blivit jätteröd och knottrig. Så den går på behandling just nu. Sen svängde vi förbi Ica för att köpa färska frallor o aprikosmarmelad. Var så sugen på det när jag vaknade i morse. Nu på eftermiddagen så har vi kollat på Stargate Universe när Elliot sov middag. När han vaknade igen så satte vi i gång med att packa lite saker. 4 kartonger blev det och nu är det riktigt kalt på väggarna.

Ikväll blir det Körslaget med älsklingen. Hejar så klart på Mojje. Han har ju plockat ut folk från Gotland så jag hoppas att jag känner igen nån där. Sen måste jag ju skryta att jag och Mojje bodde på samma gata. Det enda som skiljde sig va gården emellan. Så jag kunde se bort till honom varje dag när jag skulle med bussen till skolan hihi :) Så det är väl så klart att man skall heja på honom?

Elliot börjar bli riktigt otålig nu och börjar riva i allt han kommer åt, så jag måste nog jaga honom lite nu haha!

Hööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0