Löööööördag !

Jepp nu va det lördag... Igen! Älskar lördagar. Det är så mysigt att bara få vara hemma med familjen och pyssla lite. Just nu så håller vi på o tvätta lakan o lite kläder. Det är massor med lakan, men kläder är det nästan ingenting utav så det är grymt skönt kan jag lova. Men lika bra att få lakanen o sånt rent innan man flyttar så man slipper ta det sen. För torktumlaren i den tvättstugan där vi skall flytta till är verkligen kass. Inget blir torrt även om man torkar på det högsta och den längsta tiden. Så det är lika bra att allt blir rent.

Vi skall nog packa mer idag. Pelles mamma kommer hit snart med fler kartonger o lite saker så vi kan skrubba balkongen. Får se vad som händer mer idag. Skönt att bara få va hemma idag iaf o bara umgås med Pelle o Elliot. Har inte haft en dag själva med dom för det har alltid varit massa människor på besök, men jag klagar inte. Jag älskar att umgås med vänner o så. Fast dag skall det bli skönt att bara få va o pyssla i hemmet :)

Det är snart dags för Elliot att få lunch. Sen blir det oxå diska o dammsuga som gäller. Men det tror jag att Pelle skulle ta. Kanske blir en liten promenad i det här fina vädret oxå? Men det får vi se. Har lite o göra som sagt :)

Nej nu skall jag ta o busa med Elliot en stund innan jag skall ner till tvättstugan o hänga tvätt o slänga in lite i torktumlaren. Sen blir det lunch. Potatismos (hemmagjord såklart) o fiskpinnar. Är sjukt sugen på det haha!





Tre år har redan gått. Saknaden är ännu lika stor som den var då.. Kommer aldrig glömma det beskedet och att man fick bekräftelse på att det var du som var död. Våran Tomte, DJ och vän <3

R.I.P
Joel Klasson
1985-2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0