Lite fullt upp idag!

När Elliot sov sin förmiddagslur i morse så vaknade jag upp av att han satt i sängen och gallskrek och jag vet exakt vad som väckte honom. Jo grannkärringen! Hon lyssnar ju på tv som om hon vore döv! Man kan seriöst höra vad dom säger på tv:n. Jävla kärring som inte kan visa lite hänsyn klockan 9 på morgonen! Skönt att vi flyttar snart!

Annars idag då? Jo jag och Elliot har umgåtts med Ida och hennes son Isak idag. Vi åt våfflor till mellis och sen fick barnen leka ihop :) Myspys! Annars har det inte hänt så mycket mer. Skall snart sätta igång med maten som är liiiite sen ikväll. Men det får man ta ibland. Efter det så blir det läggdags för Elliot och jag skall se på Halv åtta hos mig som vanligt. Sen kanske man börjar packa lite smått i köket, men det beror på helt hur Elliot sover.

I morgon skall vi hämta nycklarna till nya lägenheten och ev. köra upp lite kartonger redan i morgon. Sen blir det att packa resten av sakerna. Usch jag längtar tills detta är över! Orkar inte flytta men kul skall det bli hehe.

Nej nu måste jag verkligen börja med maten! Skriver mer ikväll när jag kan släpa bort Pelle från datorn ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0