Jag är helt slut och det är inte över ännu!

Fy fan rent ut sagt! Om jag har varit trött innan så är det inget emot vad jag är nu. Jag och Pelle har hållt på och plockat ner allt från köket nu. Nu är det bara två skåp som skall tömmas på ugnsformar och kastruller. Sen är det klart. Men oturligt nog så tog kartongerna slut!! Får helt enkelt plocka ur någon kartong i morgon så får vi packa ner resten där i. Men allt annat är klart iaf. Så otroligt skönt skall jag tala om. Så nu resten av kvällen så skall jag och Pelle först o främst få Elliot att somna och sen skall vi lägga oss i sängen o kolla på Stargate Atlantis men lite Ben & Jerry-glass :) Mysigt. Det känns som om min rygg skall gå av dessutom.

Jag har haft så mycket att göra idag att jag inte har hunnit skrivit förrens nu. Men det kanske ni förstår.

På tal om nått helt annat så kommer vi vara utan internet nu i en vecka ungefär. Så inget mer bloggande på ett tag :/ Nu när jag precis har kommit igång igen. Men men, det går inte att göra nått åt tyvärr.

Nej nu skall jag faktiskt ta och kolla facebook och sen sätta mig i soffan igen. Måste få ta det lugnt nu. Har haft ont i huvudet hela dagen med pga all stress. Men vi hörs! Och sköt om er där ute nu och NJUT av det härliga vårvädret som visade sig idag. Jag skriver nog kanske nått inlägg nån gång ändå, för Svea kommer på besök ibland och hon har trådlöst bredband på sin bärbara.

Önska oss lycka till i morgon hihih :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Lycka till. =)

2010-03-27 @ 12:02:57
URL: http://carolinaelisabet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0