Internet?

Helt sjukt men vi har internet. Hmm konstigt men jag gnäller inte hahah!

Allt gick iaf jättebra med flytten. Katterna känner sig dock lite vilsna men det dröjer nog inte länge förrens dom känner sig hemma här. Elliot har blivit förkyld stackarn :/ Han har iaf varit upp hos hans farmor och farfar hela dagen medans vi flyttade och det gick hur bra som helst.

Jag är ledsen men jag skriver och berättar mer i morgon för jag är helt slut i kroppen. Så nu skall jag slå mig ner i vår nya soffa med Ben & Jerry-glass och kolla på Män som hatar kvinnor med älskling. Har även tagit en välförtjänt dusch nyss vilket var helt ljuvligt :)

Men hörs i morgon igen ! :)

Förresten så kommer det lite bilder när vi har fått mer ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0