Hemma igen.

Nu har vi kommit hem från Willys, eller ja det va ett tag sen men ändå. Jag har haft fullt upp med att pynta påskriset jag har köpt och sen fixat med Elliots påskägg :) Köpte oxå massa städgrejer till lägenheten när vi skall städa både här och i den andra hehe.

Jag är totalslut nu, men det va skönt att få lite inhandlat. Haha kom på en sak, när vi va inne i blomaffären för att köpa påskriset så va en schäfer där. Den hunden tillhörde hon som jobbade där (jättetrevlig va hon förresten) och först va hunden nyfiken och skulle lukta på vagnen och sen blev hon nyfiken på Elliot. Helt plötsligt får Elliot en liten lätt puss av hunden hihi. Elliot blev lite chockad men tyckte det va roligt eftersom han skrattade. Sen när vi skulle gå så vinkade han till kvinnan. Har man inte världens charmigaste bebis? :)

Elliot håller på och river sönder en av mina Vecko Revyn-tidningar just nu. Fast måste snart avbryta honom för dte blir lite sent mellanmål för honom. Fast i och för sig fick han lite sen lunch oxå.

Jag bjuder på lite bilder från dagen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0