Goder morgon mitt herrskap!

Elliot vaknade vid det spännande klockslaget 5 i morse. Fast för en gångs skull va jag inte så jättetrött när han vaknade. Vi gick upp och satte på Elliot en ny blöja och gjorde välling. Han verkade bara va hungrig och sen somnade han om igen typ och sov fram till 8. Riktigt skönt att få ta sig 2 timmar till typ. Men iaf så är Elliot mycket piggare idag och har ännu inte kräkts något så det är skönt. Man får hoppas på att han är bättre idag.

Idag så skall vi tvätta, men får se hur det går eftersom Pelle kanske skall till praktiken och då blir jag själv hemma. Lite svårt att tvätta med en sprattelfis i famnen. Vågar inte ta hit någon heller ifall om han skulle smitta. Annars får jag lösa det på nått sätt, men det brukar ordna sig iaf så. Måste till Willys idag med o köpa lite till katterna och lite till oss med för den delen. Men som sagt, allt beror på om Pelle skall iväg eller inte.

Nu skall vi sätta oss och äta frukost. Min mage vrålar så det börjar nog bli dags för det. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0