God natt på er...

... För nu tänker jag faktiskt lägga mig i sängen och mysa med Pelle framför ett Stargate Atlantis-avsnitt. Usch det känns verkligen i hela kroppen hur slut jag är. Tror jag kommer somna innan avsnittet är slut eller vad tror ni?

Elliot fick duscha/bada ikväll. Vilket han tycker är jättekul! Min lilla fisk haha <3 Efter det åt jag och Pelle mat innan det var dags för Elliot att sova.

Blev oxå bestämt att min familj kommer hit i april och hälsar på :) Det skall bli jättekul! IKEA NÄSTA hihih :D Plus att jag, Linda och våra små fina pojkar skall åka till Göteborg den 9:e april på Baby och Barn-mässa! Inte helt klart ännu, men det blir nog så får  jag hoppas :D

Alltid lite kul med onödigt vetande ;P

Nej sängen nu! Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0