Det är nått fel på mig tror jag.

Jag var/är på dåligt humör, men det kommer i omgångar plus att jag har skitont i magen som mensvärk typ. Jag hade ju det för två veckor sen och nu skall jag tydligen ha det igen. Verkligen något jääättefel på mig!

Elliot vaknade klockan 05:30 i morse. Fast jag fick honom att somna om en liten stund o sov då till 06:40. Skönt men sen va det bara att gå upp o göra allt man skall göra på morgonen. Blöjbyten, frukost till både mig och Elliot och plocka disk o möjligen diska om det är mycket. Sen leker vi ett tag o då blir Elliot jättetrött o vill lägga sig o sova en timme ungefär.

Har ingen aning om vad man skall göra idag. Blir o gå till Willys o handla lite. Elliot måste ha lite frisk luft kan jag känna. Jag med för den delen.

Just det ja, jag håller på med en ny bloggdesign till min blogg. Hoppas på att få den klar idag. Tack vare älskling så har jag lärt mig photoshop, wiihuuu! Men skall göra några ändringar på headern. Blev inte riktigt nöjd med det jag gjorde igår, när jag fick sova på saken. Så idag måste den bli klar för vill verkligen ha lite ändringar :)

Nu måste jag gå! Elliot river i katternas mat ute i köket och Pelle pratar i telefon ^^ Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Fin desginen blev gumman :)

2010-03-24 @ 11:19:22
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0