ÄNTLIGEN!!

Nu har den nya trailern kommit ut för tredje filmen i Twilight "Eclipse". Den verkar sjukt bra och jag skall se den! Måste måste måste! Den har ju biopremiär den 30 juni så det är perfekt. Lagom till min födelsedag o allt :)

http://www.eclipsethemovie.com/ kan ni kolla på den nya trailern!



Söndag idag då. Inget speciellt som händer idag heller. Blir nog o packa fler kartonger med saker bara o mysa med Elliot. Är ju trots allt söndag och då får man ta det lugnt hihi. Ikväll skall jag se på Wallander som vanligt på 4:an. Det blir lite som en tradition på kvällarna nu. Får bara hoppas på att Elliot sover då hehe. Men det skall nog inte vara några problem. Elliot vaknade klockan kvart över 6 i morse. Lagom roande, men man måste gå upp. Det är väl kanske dom första minuterna som känns jobbiga, men resten är bara mysigt. Han och jag sitter o kollar på Barnkanalen för det är precis i tid till Elliots favoritprogram "Timmy Lamm". Han dansar verkligen till introt o blir helt fastlimmad i soffan när det börjar haha. Så underbar han är då :)

Han har oxå börjat lära sig o säga "mamma" och "pappa" :) Min lilla kille är inte så liten längre. Men gud så mycket jag älskar honom!

Nu skall man åter till alla sysslor som skall göras innan lunchdags. Bädda sängen o vika kläder plus att man skall packa lite om man får tillåtelse för Elliot hihih ^^.

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0